אם אתם מקווים לייצר יותר לידים באתר שלכם, תצטרכו לפתח אסטרטגיית תוכן וליצור הרבה קריאות לפעולה חזקות.
הפקת תוכן איכותי באופן עקבי והפצתו בערוצים שונים, כמו מדיה חברתית, יסייעו למשוך את קהל היעד שלכם לאתר שלכם. אבל אם לא תספקו להם חווית משתמש טובה בזמן שהם שם – ותיתנו להם שפע של הזדמנויות להצטרף כדי ללמוד עוד על העסק שלכם – אז אתם לא הולכים להעביר אותם למטה במשפך המכירות. ואתן לא הולכים לייצר יותר לידים באתר שלכם.
אז איך אתם מבטיחים שהאתר שלכם הוא מכונה לייצור לידים?
צרו אסטרטגיית תוכן
שאלו את עצמכם את השאלות האלה:
- האם דפים שונים באתר מתאימים למבקרים בשלבים שונים של המסע שלהם להפוך ללקוחות?
- לאן אנו נרצה שהתנועה תעבור מכל עמוד (כדי שלקוחות פוטנציאליים יעברו בהמשך המשפך)?
- אילו קריאות לפעולה אפשר להוסיף לכל עמוד כדי לסייע להם במהלך זה?
- אילו דפים בשלים להמרת לידים, ואילו עמודים טובים יותר למתן מידע?
כמו כן, ודאו שהמסרים עקביים באתר ובתוכן המתפרסם באופן קבוע (כמו פוסטים בבלוג).
חשבו על המשתמשים וכיצד הם חווים את האתר שלכם
אני מקווה שאתם חושבים בעיקר על האופן שבו המשתמשים יקיימו אינטראקציה עם האתר שלכם וכל עמוד. זה אומר לארגן דפים בצורה הגיונית עבור הלקוח הפוטנציאלי.
כמו כן, חשבו על השפה שהקונים שלכם נוחים איתה, והימנעו מכל ז'רגון או ניסוח טכני מדי. הקפידו לפרוס את הדברים בצורה הנגישה עבורם. תשאפו לספק את המידע שהם מחפשים, במקום לנסות למכור להם בכל שלב.
פרסמו תוכן מקורי ואיכותי
הדרך הטובה ביותר לשכנע את קונה של היום לבחור בכם כספק היא לשכנע אותם עם התוכן שלכם. שיווק באמצעות תוכן עוסק במיצוב עצמכם כמומחים בתעשייה, אחרי הכל, אתם הוא העסק שיודע הכי הרבה על המוצר/שירות שלכם.
במקום לקדם את העסק בכל עמוד, השתמשו בכל אחד מהם כהזדמנות להציג את המומחיות שלכם. צרו משאבים שיעזרו לקונים להבין טוב יותר כיצד לפתור את הבעיות שלהם. וודאו שכל מה שאתם מפרסמים כתוב היטב, נותן ערך ללקוחות פוטנציאליים, והוא מקורי לחלוטין. אתם רוצים שאנשים ירצו לקרוא את מה שיש לכם לומר.
הצבת אסטרטגית קריאות לפעולה חזקות ונראות לעין
ודאו שהאתר מלא בקריאות לפעולה, או כפתורים/קישורים/טפסים שמבקשים מהמבקרים לעשות משהו נוסף. אחרי הכל, איך אתם מצפים שמישהו ינקוט פעולה (כמו מתן כתובת האימייל שלו) אם אתם לא מבקשים ממנו לעשות זאת?.
ודאו שהקריאות לפעולה אלה בולטות בדף כך שעיני המבקרים יפנו לשם באופן טבעי. היו ברורים מאוד לגבי מה שאתם מבקשים ו/או מה המשתמש יקבל בתמורה כאשר הוא ישלים את הפעולה. ושוב, היו אסטרטגיים לגבי מה שאתם מבקשים מאנשים לעשות באיזה עמוד. לא יהיה לכם הרבה מזל, למשל, לבקש מהמבקרים להתקשר לנציג מכירות בעמוד שנועד לסייע להם בהגדרות טכניות שהם כבר לקוחות שלכם.
הציעו ערך עם הקריאות לפעולה שלכם
לפעמים זה עשוי לקחת קצת שכנוע כדי לגרום למבקרים לספק את פרטי הקשר שלהם. הדרך הטובה ביותר לשכנע אותם? תנו להם משהו שהם רוצים בתמורה.
בקשו מהמבקרים להוריד את התוכן בעל הערך הגבוה שלכם על ידי מילוי טופס המבקש את כתובת הדוא"ל שלהם. הגדירו את האוטומציה השיווקית שלכם כדי לשלוח להם את התוכן בדוא"ל, ולאחר מכן שלחו סדרה של הודעות דוא"ל במרווחי זמן אסטרטגיים כדי להמשיך ולהתקדם במשפך המכירה.
לא משנה אם אתם בתהליך בניית אתר לעסק חדש או את בעלי אתר קיים, אם אתם רוצים ליצור לידים נוספים באתר שלכם, בצעו את השלבים האלו. זהו חלק חשוב מאוד באסטרטגיה שיווקיות שעסקים מתעלמים ממנו לעתים קרובות